torsdag 26 mars 2009

Torsdag och igår fyllde Malin år. Grattis på henne igen, och min present till henne (och mej:D) var att vi skulle se Kristian Antilla på Perrongen igår:D
Det var massa trevligt, massa sött folk också. Älsk på er<3

Så, jag är något trött (och hungrig) idag. Det är lite dumt. Idag ska jag iallfall köpa min S!esta biljett, WOOHOO=) Och jag ska verkligen försöka spara lite pengar denna månaden. Dock är jag väldigt dålig på det, så det lär nog inte gå så bra.

Känner att jag inte har något vettigt att skriva. Dock så poetade jag mig inatt när jag gick hem från bussen.

"
natthimlen täcks av alla stjärnorna
ack hur bekanta de än verkar vara
så är de alltid så fascinerande.
Det enda jag kan tänka på är dig,
och hur du kanske ser på samma stjärnor
även hur många mil det är emellan oss
Du är vacker
"

Inga kommentarer: