fredag 3 april 2009

Jag mår sjukligt dåligt, men eftersom vi har prov i svenska idag så är jag i skolan ändå. Jag har feber, och är allmänt förkyld. Kan inte riktigt andas"/
Men ja, jag har inte bloggat på ett tag, mest för att jag inte riktigt har orkat. Det händer inte så mycket i mitt liv just nu, allt känns som en rutin, vakna, fixa sig, buss till skolan, skola, buss hem, äta, sova. I princip. Nä ett lov är efterlängtat, och eftersom vi på JB är lite skumma och speciella har vi lov efter alla andra, men vi har längre lov så det är najs:) Vi går måndag, tisdag & onsdag nästa vecka o sen har vi lov från torsdag v. 15 till söndag v. 16:D
DET är trevligt(:

Nu har vi strax rast och jag vill bara hem. Nåja:)
Och ni suger på att kommentera verkligen><
Hoppas ni läser:O

poos<3

1 kommentar:

Hannah sa...

Förlåt jag suger C:
ska bli bättre!


jaa känner med det att man gör samma sak varje dag ._.<3