onsdag 10 juni 2009

jag är så kär så jag vet inte vart jag ska bli av. och jag har anmält mig till en skrivarkurs i lund vecka 26, det ska bli trevligt. hoppas bara jag inte suger! det hade ju varit lite pinsamt. och idag är det fotboll, sverige- malta tror jag minsann att det var! *hejaheja!*
vill permanenta håret så det blir sådär burrigt och krulligt och fint. tror minsann att jag ska göra det också, men mitt hår får väl kanske växa lite först:)
imorgon (torsdag) och på lördag ska jag minsann sälja jordgubbar, håhåjaja:) kommer tjäna typ 450 spänn, okej inte jättemycket men det är fan mycket mer än vad jag har just nu!
peaceout


"can't take my eyes of you, and so it is"

love begins to mark my heart and it's burning, like fire.

1 kommentar:

Hu-pu:D sa...

Det hade varit gulligt med lockigt hår ^^

jaa få in lite emr pengar nu hade varit fint ^^"<3