söndag 19 juli 2009

pics

Min kamera har återuppstått från de döda, och här kommer lite bilder:) Bildförklaring nedan!

Bild 1, solen tittade fram i Hässleholm, och det gjorde jag också. Med förhoppningar om solbränna.
Bild 2, Det hade precis regnat när solen kom fram så jag hittade i gräset fina regndroppar.
Bild 3-4, Ehm ja, det är mitt hår. Det blev iaf snygga färger.
Bild 5, Klippte mig lite, mest nacken och luggen lite. Och så tog jag på mig en tröja. Det här är resultatet^^
Bild 6, Tröjan, trosor och ben. Mohaha:D
Bild 7, Trosor med rosett. Ni gillar det! Jag gilalr iallafall bilden(:
Bild 8, I cried you a river
Bild 9, Sorry, but I love you.

Jaa, inte så mycket annat att säga. Ska snart fixa lite med mitt altare haha:D

Var tog det fina vädret vägen?:/

pusshai!

1 kommentar:

catrin sa...

Fina bilder! Jag lånar den hårigaste till min blogg och länkar till dej :)