tisdag 14 juli 2009

Ska försöka skriva lite idag.

Idag är ingen bra dag, det kan jag ju inte direkt skryta med iallafall. 
Anledning 1,
Var å klippte mig, mhm. JAG HATAR FRISÖRER :( jag ser nu ut som en tant. menmen. får  göra det bästa av saken, får använda wax som fan o ställa luggen tills den blir överdrivet lång igen. Nåja.
Anledning 2, 
Har en gammal dator som är min här hos pappa. Den är trevlig. Fyra dåliga saker som suger röv med datorn: högtalarna är de sugigaste jag någonsin träffat på, kan inte logga in på msn på den:S, skärmen är större än hela mitt rum och den är för gammal för att sims3 ska funka. bajs. men nåja.
 och nu fick jag ett hårstrå i ögat:(

Men, imorgon är det premiär för Harry Potter och halvblodsprinsen! Woho, Rupert Grint i mitt hjerta!!! Muuuuuums:D
Haha, jag får ha en hink med mig in på bion, så jag kan dregla hur mycket ja vill, woho:)

Min kamera, som dog litegrann för ett par månader sen har plötsligt återuppstått från de döda! Woho:D Och jag kollade genom några gamla bilder på den, guud va snygg jag var sådär i början av maj! nåja, snyggheten kommer förhoppningsvis tillbaka! 
problemet är att batteriladdaren och usbsladden till kameran är hos mami, så får hämta dem nästa gång jag är där:D 

Har även kommit underfund med att min hy, i ansiktet mest, är den dåligaste sen jag vet inte när. Herregud. Har typ finnar/pormaskar ööööverallt, och små torra fläckar här å var och röda fläckar ööööverallt. Knappt att man kan kalla dem fläckar när de täcker hela ansiktet ^o)


Har märkt att jag allmänt klagar just nu. Nåja, det kanske går över? 
En sak som är väldans bra är att R är fruktansvärt borta från min näthinna, hjärna, hjärta nu iallafall. Och gud vad skönt det är, män är svin =)

Ska förshoppningsvis steka lite imorgon, om vädret tillåter (pik mot gud) och sen blir det bio. Och på torsdag ska jag äntligen träffa malinen<3 har inte träffat henne sen skolavslutningen:'( Måste, när jag ändå är inne i stan på torsdag, handla en ny foundation, yeah. 

Jaha, det blev ganska mycket skrivande idag. Har massa annat att skriva också, men orkar inte riktigt just nu. Har iallfall några nya(och vissa inte så nya) favoritlåtar. De går liksom på repeat i mitt Spotify (tackar innerligt de som startade spotify<3)

varje litet steg - lasse lindh
breakaway - kelly clarkson 
i do not hook up - kelly clarkson
storm - lifehouse
broken - lifehouse
knocking on heaven's door - antony & the johnsons
is it true? - yohanna
beautiful soul - jesse mccartney

neej, nu ska jag gå o göra nåt vettigt, eller nåt:) 

Shaarå:)

2 kommentarer:

Hannah sa...

hmm oj ingen bra dag direkt bell:/
men ditt hår är säkert inte så illa <3

miss u <33

Helene Ahlberg sa...

Din hy är fiin! :D Du behöver ingen fondation <3

Puss<33