lördag 29 augusti 2009


"ja gjorde upp en eld för dig å nu brinner hela skogen"

Åh mysigaste kvällen på länge igår, jag vet att de andra hade tråkigt. Men de kunde faktiskt sagt något-.-
Iallafall, träffade världens finaste pojk på björket. Han är så mysig=) Och han pussas bra, mmhiip! Nåja, ska väl träffa honom igen förhoppningsvis!
Nu är jag mest hemma och har tråkigt, ska kolla på sommarkrysset om en stund!

Ooh! Idag ringde Maria (dansläraren) och sa att de glömt skicka mitt brev, och att jag ska dansa på måndagar i vita salongen:) Wiiiie:)
Haha, vilken toppenhelg!:D

Idag har jag städat min garderob lite, trevligt:D

Begin Again med Colbie Caillat är superbra! http://open.spotify.com/track/323ygus3dbKHFyXg8le0m4

"I met a boy, I met a boy last night. When me and the girls we're out... And it was music and it was people everywhere. But I saw him standing there. He was the cutest thing I've ever seen. I fell in love, I fell in love last night. And I was dancing the whole way home."


Nu orkar inte jag skriva mer, har inte så mycket å säga heller.
'alot like love' <3

2 kommentarer:

Hannah sa...

Då skulle vi nog ha dansat tillsammans:)
men ska troligen sluta på dansen :/

Johanna sa...

Vad kul :D
Tänker du fortfarande dansa på torsdagar isf? :P