lördag 1 augusti 2009

Välkommen Augusti!:)

Laddar upp en bild på mitt hårtrauma. Grejen var att jag skulle bleka det för att få en bättr röd färg sen. Men det blev orange, så körde och köpte en brun färg istället:D

Och nu har jag hittat värsta frisyren, seriöst. Goshi., det är så fint:)

Nåja, idag är det iallafall första augusti, och det är lördag. Elinor och hennes pooooojkvän ska på artonårsfest, jag vill följa med men kan inte, jäkla garage! Iallafall, imorgon ska vi fira farfar som fyller år ¨på tisdag, fast då ska han opereras, stackaren!:/
Idag har jag inte gjort allt för mycket än, vaknade dock jättetidigt, typ klockan åtta! Men jag låg och läste en timme, eller två. Sen gick jag upp och pappa började typ direkt att tjata på mig om att jag "måste"rensa rabatter, bajs i hans öra. Så nu har jag iallafall gjort det. Skönt att ha det gjort iallafall.
Funderar på att duscha lite nu:) Får se, det är ju ganska fint väder, så man kanske ska sitta ute o läsa eller nåt? Låter som en ganska bra idé tycker jag!

Pusshaj<3

1 kommentar:

catrin sa...

supersnygg frisyr! kør, sæger jag :)

åh, det gula håret var ju skitkoolt, du skulle behållit det så! :D
puss, saknar dej. vi ses i høst, i vackra malmø, eller (ovackra) hæsslehåla.