söndag 6 september 2009

<3?

Åh jag vet ingenting, allt är utochin, och nu är det höst.
Min räka fyller 17 idag, och j fyller 20. Grattis till er bästaste!
"kan inte längre skilja på rätt och fel. så du får lura i mig vad du vill"

jag blir galen :]
Jag vill att det ska vara nästa helg nu, hatar vårt jävla skolprojekt-.- och nästa helg kanske j kommer hem. Saknar dig:* komhemkomhemkomhem!

"Är inte den som brukar säga sånt här
jag ska viska det så att ingen hör
känner mig som om jag var 13 och kär
men jag vill göra sånt som vuxna gör
vårt pussel passar, legot lägger sig själv
aldrig förut har det varit så
vi kommer inte längre än till hallen ikväll
vi behåller bara skorna på"

Har iallafall sovit hos Elli inatt, *vill du ha en exshtra kudde?* tihi:D


Känns som om jag ger upp allting, jag är jävligt trött på mina rutiner, behöver något nytt. hoppas på apu på norra skåne, inte världens roligaste plejs men det är fan bättre än skolan. skolan är faktiskt helt okej egentligen, bara det att jag tycker inte om den just nu. orkar inte gå upp tidigt och komma hem sent. uusch. trötttrött.. nä vad tusingen, ska kanske duscha eller nåt. måste göra något vettigt..

1 kommentar:

Hannah sa...

bläh på skolprojekt :D<3