tisdag 22 september 2009

Detta är mitt sjuttionde inlägg. Grattis till bloggen haha!
Sitter i skolan och funderar över praktikplats, både Norra Skåne och Kvällsposten hade redan fullt. Så efter lunch ska jag ringa till lokaltidningen Avenyen i Hässleholm. Om inte det funkar vet jag faktiskt inte riktigt. Får kolla runder lite.

Crazy motherfuckerbild. Och ni gillar det!
J
smsade igår och sa att han hatade lumpen. Det gör jag också, tro mig. Men nåja, det är snart december^^,
Måste fixa en jäkla massa saker snart:
Webbcv (ska fixa det nu efter lunch)
Praktikplats
Projekt och företagande uppsats
Idrott & Hälsa B uppsats

Och säkert en massa till;D
På fredag är det fest hos AnJa, skojskoj. Men får ta en dag i taget nu känner jag. Är så trött, på det mesta. Blöh.

2 kommentarer:

Hannah sa...

grattis på bloggen^^

Helene Ahlberg sa...

Fest= nada fest sugen! ;) Men kommer nog senare. Belliiiii= sötast <33