fredag 4 september 2009

Sitter i skolan, och är allmänt lycklig! Dock väldigt uttråkad. Har rast om ett par minuter vilket är trevligt:)
Anledningen till att jag är lycklig är att på hela tiden i skolan har jag inte kunnat logga in på msn i skolan, vilket är sjukt störigt, eftersom ebuddy suger. Men för ett par minuter sen kom Kim in och bara: hallå det fixar man ju lätt! Så gjorde han det, lätt som en plätt tydligen. Underbart!

Plus att livet är allmänt fint just nu, har en del pengar (inte mycket direkt, men ändå, jag klarar mig) ska kolla piercing idag (till naveln) och ikväll ska jag skicka brev till Mimmi på Norra Skåne. Vill ha apu där^^,

Ikväll ska jag typ inte göra nånting, typ sova som fan. Är trött så in i helvete, skolan tar musten ur mig, haha. Fastän vi inte har läxor och prov. Men vi har ju faktiskt andra saker. En jävla massa grupprojekt och skit. Det suger, jag vill ju bara skriva;D

Nä, nu får det va nog!

'alot like love' <3

Inga kommentarer: