onsdag 16 september 2009

Sitter och har rast och det är allmänt tråkigt. Lyssnar på "jajaja" men veronica maggio. hon är bäst, och snyggast.
åh jag blev orolig lite grann må jag säga. J har inte hört av sig på länge och hans svarar inte på sms/samtal så trodde jag han dissa mig. Men han skickade ett mejl på facebook (weho) och sa att han slarvat bort mobilen o så. åh, gulligull :* Uschi vad jag saknar honom, hoppas hoppas hoppas att han är ledig i helgen, vet inte vad jag gör annars. Jag får åka till lumpen i skövde isåfall!;D

Hannah har blivit totalt besatt av "new moon" trailern, hon har tittat på den typ 14 gånger nu:O
Helt galet.. Jag har sett den en gång, det räcker. Alltså den är grym, men jag vill inte förstöra det. Det kommer bli underbart att se den på bio sen:)

lyssnar på "beautiful disaster" med kelly clarkson nu, håhå, gåshud(: (Hannah är knäpp, hon märker inte ens när jag försöker kontakta henne xD)

En sak jag funderat på är hur det skulle vara att kanske träna lite, jag menar. Jag dansar ju bara en gång i veckan. Och själva "jag ska cykla vättern runt" grejen har jag gett upp för att cykla mil efter mil är tråkiga är än att springa. Måste hitta något kul! Vill egentligen dansa fler dagar i veckan men det finns inte överdrivet många danskurser i närheten här, poop på det!
Hade jag bott typ inne i hässleholm hade man ju kunnat pendla lite grann, men nu måste jag ju tänka på att bussen till vittsjö tar en jävla tid-.- Det suuuuger.

Nä man kanske ska avsluta här, haha:)
'alot like love' <3

1 kommentar:

Hannah sa...

haha förlåååtXD
den verka så bra^^<3