tisdag 13 oktober 2009

Åhhå, nu skriver hon igen. Den där Isabell.
Men det är sånt man får räkna med när hon har en blogg. Faktiskt. vare sig ni gillar det eller inte. Fast, om ni inte hade gillat det hade ni antagligen inte läst det här.

Bara 4 dagar tills jag får träffa J. Mihhah^^
Sitter för övrigt i skolan, har mediekommunikation, det är ganska jättesegt. Men om typ en timme ska jag och hanni ner till stan och käka, vi vet bara inte vad. Men nåt blir det, obviously. Men det är mest för att vi har pestofylld fiskfilé i skolan idag:S Suuuuper äckligt!

Iallafall, jag är hungrig (som vanligt) och min mage vrålar finska svordomar. Knäppt!
Underbart söt pingvinbebis bild^^ jag har den som bakgrundsbild, hehe;D
pussis!

2 kommentarer:

Hannah sa...

Äckel fylld päckel fisk><

pingviner är söta:D<3

Anonym sa...

jag vill bara säga att min mage säger kurr :D<33