fredag 16 oktober 2009

beauty, pure beauty.


Sitter i skolan, har multimedia med kenth. Han är så knäpp!
Men iallafall, min mage kurrar lite sådär hemtrevligt. Som vanligt.

Anyways, J åker från skövde idag, och imorgon ska vi ses. Pirripirri. Men det kommer säkert bli väldigt mys. Imorgon har nämligen Elli en sammankomst xD Nja, det är typ mys/fest. Så det fick heta sammankomst. Och då ska vi dit iallafall. Mysmys.
Bara en sak, är lite trött på en viss person, så jag hoppas lite att hon inte kommer. Det känns taskigt att säga det, men. Jag är så trött på att alltid vara andrahandsvalet och att alltid få höra olika versioner och massa ljug. Mah!

Oj, jag tror vi har fått nån ny lärare här minsann, han är lite snygg håhåjaja.

Näe, jag känner att jag bara babblar om mest ingenting. Lite tråkigt oui. Så ska kolla på family guy istället^^
pussis!

Inga kommentarer: