lördag 24 oktober 2009

ljusbrunt är det nya svarta

Ja, men oj vad jag bloggar helt plötsligt. Det är inte så konstigt. Jag är fruktansvärt uttråkad.
Men, det är en ganska skön känsla ändå^^
Jag sitter och installerar sims3 på min skoldator, trodde inte det skulle gå. Men det funkade på Simones så det borde ju funka på min också tycker man.
Lyssnar även på Maroon 5, åh. Nostalgi. Speciellt "she will be loved", jag älskar verkligen den låten. Helt galet.
"I've had you so many times, but somehow I want more". Mihi.

Jag saknar J väldigt mycket, men vi ska ses imorgon, weho. Jag vet dock inte vad vi ska hitta på, men det märker vi ju! Hoppas på nåt kul:)

Åh, juste. Jag färgade mitt hår igår. Det stod "ljus brun" på paketen, nu har jag svart hår. Hrm. Nåja, det blev ganska. Typ. Fint, eller nåt. Får överleva helt enkelt. Fast, det är liksom inte sådär kolsvart, utan mer väääldigt mörk brunt med litta rött i :S

Ska nu registrera mig på sims3.com, man får tydligen fler grejer då. Jaja, jag är inte så insatt så det är kanske dags att bli det.
Usch vad ointressant jag är känner jag. Nä, uschusch.
Ni får en bild på mig, innan mitt hår blev "ljus brunt".

1 kommentar:

Helene Ahlberg sa...

Dit hår är massa fint <333