onsdag 28 oktober 2009

lovers are lonley


Möblerat om på mina sju kvadratmeter. Jag vet inte, men det känns så litet.

Jag vet att jag borde känna mig glad. Det är jag, verkligen. Jag är kär som tusingen, men det tär när man aldrig hör av sin honey. Han hör bara av sig precis innan han ska sova, och jag vet ju att han inte kan hjälpa det, båda två hatar lumpen och vi vill bara att det ska bli december.
Oj, mysigt det lät med "vi". Hmm.
Jag är rastlös, vill åka till Malmö. Eller kanske Helsingborg. Nej, Malmö får det bli. Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra där liksom, ska inte slösa upp alla mina pengar, det känns ganska onödigt. Vill köpa en liten gift till J, men det känns löjligt. Idag är det för övrigt 2 månader sen vi träffades första gången, magic.
Men usch, jag vill verkligen att han ska komma hem nu!! Nej, jag känner att den här bloggen blir mer och mer en "jag tjatar om J" blogg.

Igår fick jag ett litet ryck och kollade framtida högskolor och universitet osv. Jag blev förvirrad och fick lite ångest, så jag slutade ganska fort. Blah.


1 kommentar:

Johanna sa...

Sv: Jag har ingenting planerat än :/ får se om det blir något :P