tisdag 10 november 2009

ordtjafs om mindre viktiga incidenter

En så dålig dag, hur den kan bli så bra ändå. Så fint.
Sitter i soffan och lyssnar på hur mamma sover, ack. Hon är så trött, jobbar hela tiden, aldrig en ledig stund. Snart är det iallafall premiär för den nya säsongen av Navy CIS. Superb!
Vet inte riktigt vad jag ska säga, men jag är mätt och jag borde plugga. Får göra det innan jag ska nana!:)

I skolan är det väldigt tomt, i vanliga fall är vi typ 23 stycken i vår klass. Men både idag och igår har vi varit mellan 5 och 10 stycken. Mycket skolk och lite sjukdom. Dåligt. Känner mig ganska ensam, men det är bra att man har vännisar som står ut;)
Tre dagar kvar med skola denna terminen! Sen blir det praktik, underbart. Ska bli så frukansvärt skönt, skolan, tja. Jag börjar tröttna på den. Bah.

1 kommentar:

Johanna sa...

Det var inte mycket folk o.O
Vet inte om du har sagt det, men var ska du ha din praktik? ^^ <3