fredag 13 november 2009

sista dagen, nu är det helg

Nu är det äntligen fredag, sista dagen i skolan denna terminen. För på måndag är det praktik som gäller. Sjukt skönt, skoltrött är man så det räcker. Just nu jobbar vi med vårt reklamprojekt, som ska starta ordentligt när vi kommer tillbaka efter jul. Men vi tar reda på bakgrundsfakta och sånt nu. Finemang!

Det kommer bli en långt helg känns det som, måste plugga en del, men förhoppningsvis ska jag träffa Elli också. Om hon kan alltså^^

För de som undrar hur mitt hjärta mår, så mår det bra igen. Jag och J har pratat om allting och vi har kommit fram till att ingen av oss orkar ett distansförhållande. Vilket det lär bli eftersom han ska jobba utomlands efter jul. Så det känns bättre, men ändå inte bra. Sån jävla otur, att träffa någon som allting känns så rätt med. Men vid precis fel tillfälle. Bah! Men vi ska iallafall hålla kontakten. Så jag är inte så värst heartbroken längre. Mår helt okej, bara ledsen över hela "rätt person vid fel tillfälle" grejen.
Känner att jag kommer bil väldigt nervös inför måndag, vi har haft så mycket information om det här. Och allting känns så verkligt. Vilket det är. Men ja, det känns så himla allvarligt. Vi ska ha ordentliga skor och vi är ambassadörer för John Bauer när vi är ute på apu, blahblahblah. Nåja. Det kommer säkert bli finemang.

Har just nu ingenting att göra. Funderar på att se scrubs, men vi ska nog käka snart så.. Det får nog vänta till ikväll. Efter lunch har vi idrott, vi ska spela badminton. Men eftersom vi tog svininfluensasprutan igår, så får man ta det lite lugnt. Var ju sjuk redan innan jag tog den, men jag blev iallafall inte värre av den. Men, har lite ont i armen..
Nu ska jag spela spel på jesper.nu awesome!
Adieu

2 kommentarer:

Hannah sa...

jesper is love<3

Christoffer sa...

SV: Nämen :) Tack så mycket. En fin kommentar såhär i höstmörkret ger ett större leende än du tror :$