onsdag 9 december 2009

deep inside i hope you feel it to

Djungelvrål i min säng och mr Big i högtalarna. Åh, det är fint.
Innan hade jag värmeljus tända, men jag började sticka ner fingret i det rinnande stearinet och gjorde en fingerborg av det. Helknas. Men det gjorde lite ont, sådär lagom ont. Inte så att det gör ont, mer sån. Bitterljus smärta eller nåt. Jag har ingen aning om vad jag pratar om.
Antar att jag försöker vara djup. Men jag är inget bra på det. Och det har ni nog märkt vid det här laget.

Ville bara säga att jag inte har en aning om vad jag känner.
Jag tror jag är förälskad, igen. Men det är komplicerat, igen. Och vi pratar knappt. Och det är svårt. Jag saknar samtidigt att vara kär. Men samtidigt är det jävligt skönt att inte vara det. Äsch, får se. Kan inte gå runt o va deppig när det är Lucia, nej. Det blir Lussevaka på Markan och sen julbord med tjocka släkten på luciadagen. Mys.

Jag har gjort en spellista med bara "To be with you"- Mr Big på spotify. Och den går på repeat.

I'm the one who wants to be with you
Deep inside I hope you feel it too
Waited on a line of greens and blues
Just to be the next to be with you



Det är vad som går om och om igen. Och det känns så rätt. Waited on a line, känns som om jag gör det. Inte för att där är någon kö efter honom. Men mer att tja. Allt ska bli rätt. Och sånt, jävla skit ni vet. 
Usch fyhelvete vad jobbig jag är. 


Build up your confidence
So you can be on top for once



Gulligt.


Nej nu ska jag nog kolla på scrubs, igen. Och kolla vilka som är online på msn var femte sekund. Jag saknar dig fortfarande. fy vad sjuk i huvudet jag är.

1 kommentar:

Helene Ahlberg sa...

du är SÖT i huvudet <333