måndag 14 december 2009

förlåt och tack för maten

Gala på teven och middag vid halv tio på kvällen. Så ser en typisk måndag ut på Pinnmogården i Havraljunga. Ehhe. Menmen, så kan det gå.
Två dagar kvar på praktiken, sen två dagar i skolan. Sen är det lov minsann. Så jävla skönt. Behöver verkligen det känner jag! Saknar mina vännisar så himla mycket :'( <3
Ska nog ta en juldag i malmö också, om jag har råd! Skolkortet fungerar ju tydligen inte på jullovet, bajs! Men malmö är så himla mysigt, med skridskobanor och lampor överallt. Och alla mysiga människor, åhå.

Nej nu ska jag äta minsann.
Och nu har jag ätit.
Nu ska jag sova. Vilka knäppa vanor jag har, eller?:p

ps. förlåt om jag har verkat sur eller så på sista tiden. har inte mått så bra, men det är bättre nu. hoppas inget är förändrat? puss!

1 kommentar:

Helene Ahlberg sa...

Bra du mår bra igen siss <3 tycker bättre om glada bella :D