tisdag 22 december 2009

mardi

Good Luck Chuck fick mig att inse att jag vill jobba som pingvinskötare på ett zoo. Verkar ju helt underbart.
Något som också är underbart att jag helt plötsligt gillar snön. Den yr omkring mig, och jag fryser som fan. Men ändå, finns det någon bättre såhär års? Nä, antagligen inte. Imorgon ska jag gå ut och fota julen. Sen ska jag köpa en mössa på h&m's herravdelning.
Awesome!

På mellandagarna vill jag köpa en webbkamera, tjocktröjor, och gärna en plattång. Men det kommer ju aldrig gå.
Efter jag har sålt min moped ska jag köpa en ipod touch 32 gb och spara typ 3000 till festivalbiljetter.
Finemang:)


Min mössa om ett dygn ^^

Näe, nu ska jag göra nåt vettigare.
Ciao!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Sv: Haha vad bra att det var någon annan än min pappa som läster ;D

Good Luck Chuck och snön är tummen upp! (Y)
Vad är det för festivalbiljetter du ska ha? <3

L sa...

Tjusig! Något vettigare är att kommentera min blogg ;) (a) <3