onsdag 2 december 2009

plink, plink. jag skriver men känner inget


Idag har det varit ruskigt kallt. Brr! Lite snö och en jäkla massa frost har det varit, och minusgrader!
Men jag har handlat i princip alla julklappar (inte för att jag skulle handla så många, då vi flickor har bestämt oss för att lägga pengarna på 18års presenter och godis istället^^)
Men jag har köpt: present + julklappar till Catrin, julklapp till mamma och john. Plus att jag har bytat till ring i min tragus också har jag hämtat ut min stövel från Emilio.
Plus att vi har haft genrep på dansen. Gud vilken effektiv dag det har varit^^ Nu ska jag kolla oskyldigt dömd!:)

Ni får bild på tragus, en annan dag, kamerabatteriet måste laddas...

Ciao!

3 kommentarer:

Johanna sa...

Här har inte kommit någon snö :'(

Sv: Läser inte du franska längre? :O <3

Emmy sa...

Du älskar visst Danny-snyggingen liksom jag!
Kolla här, så sexy, såå snygg:

http://www.youtube.com/watch?v=xaO4pMD4kNU

o här är han i Ryssland:
http://www.youtube.com/watch?v=VKGQ3JZFDUw
Gaaaah!

catrin sa...

ohohooo! Spännande! :)