söndag 6 december 2009

wired around your finger baby

Jag har tappat bort min gummigrej till datorn. Jag saknar den ganska mycket, ska genomsöka rummet senare.
För övrigt händer det inte så mycket i mitt liv. Firade syster igår, och morfar idag.
Jag gillar verkligen min praktik, men jag gillar inte att jag slutar så pass sent. Jag hinner aldrig in till hässleholm, hinner aldrig sjunga, hinner inte träffa mina vänner. Men imorgon ska jag tusingen på bio. Det ska ses Luftslottet som sprängdes, med Marike.

"
jag vet inte var vi står.
utanför eller innanför.
jag känner mig utanför.
men jag känner på mig att du kommer alltid kunna få mig tillbaka.
jag är lindad runt ditt lillfinger,
och helt ärligt, så tycker jag att det känns ganska bra.
tryggt men otryggt.
jag vet att det är jävligt korkat.
men jag känner att det räcker att du säger mitt namn så dunkar mitt hjärta hårdare än någonsin.
det är svårt, när det är såhär.
oförklarligt.
"

1 kommentar:

Anonym sa...

WOHOW! Bio :D<3