torsdag 11 februari 2010

like a trainwreck

Många bra band till Siesta har nu släppt. Och ännu är inte de tyngsta släppta säger dem. Åhhå, nu kan det bli maj eller hur? :D

Jag hatälskar tvshack märker jag. Jag älskar att så många serier och filmer finns på den sidan, men hatar att man bara kan se en viss mängd minuter i taget. Wah! Håller nämligen på att kolla genom finalavsnittet på Americas Next Top Model cycle 13  (jag vet inte varför jag älskar den serien så mycket! :o) och vad händer då? "you have watched 72 minutes of video today". Så nu måste jag vänta 54 minuter för att få kolla på resten! Störigt? Ja! Ilandsproblem? Absolut!

Stackars Hanni fick inte vara kvar i skolan idag, hon hade feber och var allmänt sjuk. *sänder goda bacillusker till dig*

1 kommentar:

Hannah sa...

thii tack bell
^^<3