tisdag 16 februari 2010

nothing says I love you like hello

Undrar ibland hur många ni är där ute som läser. Kan inte allihopa bara säga hej eller så? :)

Undrar också hur det hade varit om ni hade vetat allt jag tänker på. För då hade jag ju sluppit skriva allting. Typ som att jag har tagit ut min piercing i näsan, eftersom den kändes onödig och mindre fin längre. Att jag har förälskat mig i en flicka som är hetero och hur jag avskyr att cykla i snö.
Gud vad bra det hade varit. Men kanske lite tråkigt, kanske.

Nu ska jag äta daimchoklad och välta mig i min tjockhet. Banta är sååå 09 :) (2010 ska ju vara hälsans år. Och jag mår bra av choklad)

4 kommentarer:

C sa...

Choklad är godast.
Banta är dumt.
Choklad kan bygga beach 2010's kroppar.

& din blogg är underbar.
älskar hur du skriver
och alla känslor som du sätter ord på.

Hannah sa...

daim är mumma :)<3

Johanna sa...

Hej :D

Helene Ahlberg sa...

Fin fin blogg^^