onsdag 3 februari 2010

three days left

antar att det är okej om man inte är jättesnygg utan smink. 
kissie är ju inte det iallafall.

idag har jag och hannah simmat, sen hade vi engelska. men på grund av snön och skånetrafiken fick jag åka hem innan kören började :/ miss u guys! 
har bara ätit tre mackor och ett minichoklad idag. och klockan är kvart i sju, börjar bli lite småhungrig nu, men jag klarar mig nog. (behöver gå ner lite ändå)

begrav mig i snön jag känner ingen kyla längre
men mitt hjärta är kallt
rör mig inte, för jag vill inte känna av dig
jag klarar mig ensam
jag har gjort det så många gånger förr




2 kommentarer:

bella sa...

Kissie är aldrig snygg tycker jag,

Anonym sa...

bara så att du vet så hjälper det inte att inte äta om man vill gå ner i vikt ! det blir bara tvärtom