söndag 21 februari 2010

yes or no

Sitter och kollar på navelsmycken. Är lite småtrött på mina, har bara läksmycket + två andra. och det ena är lite sönder. Så ska köpa en eller två i helsingborg på fredag tänkte jag. Men om jag inte hittar några där så ska jag beställa tänkte jag :)
 



mitt hjärta letar efter dig
jag vet att du finns där ute
älskling
ropa om du hör mig,
vi kan ordna det här 
vi kan vara lyckliga i alla våra dagar
som en saga, älskling
jag lovar att kyssa din panna varje gång du har ont
jag lovar att alltid finnas där för dig
om du bara svarar mig nu

4 kommentarer:

Christian sa...

Hej på dig!!!

Gör det inte ont att ha ett eifeltorn hängande i naveln?
Tänkte på att måste ju skava emot varje gång du rör på dig och har på dig linne, tröja med mer....
Eller är det så att du har tänkt börja med en ny stil och gå utan tröja eller linne, enbart bikini, även om det är kallt ute? *ler*
Succé...snacka om att folk hade börjat snacka.....*skrattar*

Ha det bra och sköt om dig!!

KRAM!!!

Helene Ahlberg sa...

fina piercingar ^^

Hannah sa...

Eifeltornet tycker ja:)

Cassandra sa...

Den bakelsen var superfin! :)