fredag 12 mars 2010

The day that True Love died

Har jag gjort en del förändringar i mitt liv minsann. Inget som skadar någon, det är bara bra för mig själv. Har bestämt mig för att färga håret som denna tjejen har det ungefär. (hon är allmänt snygg)
Åh jag blir så förvirrad ibland. Jag vet inte hur du tänker eller vad du menar. Jag behöver en kill-guru tror jag. Jag har ingen aning hur jag ska bete mig, hur jag ska vara. Säg inte mig själv, för det funkar ju tydligen inte. Jag vet inte vad killar gillar och vad jag ska säga. Jag är helt nybörjare på det här med kärlek.
Ingenting funkar som jag vill att det ska och jag blir så lätt otålig, wah!

Jag hyllar feminism i min Norra Skåne krönika. Glöm inte att gilla det. 

1 kommentar:

Catrin sa...

Ingen förstår sej på killar. Vi sitter i samma båt, så att säga.
kan man läsa krönikan på nätet?
pusssss