måndag 22 mars 2010

monday, tuesday, wednesday honey

Det händer så mycket och jag är så lat :(
Idag beställde jag recpet och tid till Gardasil (livmoderhalscancer mojset)
Imorgon har jag kör.
På onsdag ska jag se Moto Boy i Malmoe
På torsdag har jag utvecklingssamtal och sen ska jag se Calle i Gallerian (Hässleholm)
På fredag ska jag troligen ha filmkväll hos Bob (Marike) och dagen efter det ska vi till perrong23 med Mathilda.

Och ovanpå det är det ju skola och en del läxor
(skriva tal till Svenska B nationella muntliga delen,
Skriva en kort tidningsartikel till Mediekommunikationen,
komma på en rubrik till min norra skåne-krönika,
skriva 1000 ord om Anna Gavalda/ Annie Leibovitz till engelskaB,
och ta foto till det,
och så var det något på Multimedian också.)

Nu tjatar jag bara en massa.
Men jag känner mig lite så idag. Förresten ska jag sälja min moped och då kommer det ungefär 9000 kronor till min plånbok. Undrar vem som ska shoppa? :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är en lång men underbar vecka, så kan du slappa hos mig på fredag :D<33

Fredde sa...

SV: Hehe tack desamma :)