torsdag 4 mars 2010

music is in my ears, soon yours as well

Nu är det ju såhär att Spotify är något av det bästa som hänt mig.
Jag gillar att göra listor, men de bästa listorna består av samma artister. För annars måste man leta så mycket. Men jag tänker iallafall dela med mig av en liten del.

Regina Spektor kvinna med vackrast röst, pop
A Day to Remember lite hårdare än vad jag egentligen gillar, men de är bra
La Roux elektropop med världens snyggaste och duktigaste tjej som sångare
Melissa Horn svensk poptjej, berör mig enormt
John Mayer sjukt snygg röst denna killen har. gåshud! mjuk musik.
Håkan Hellström behövs nån förklaring? han är min gud.

Sen har jag en kärlekslista. Den är något random och i dålig ordning. Men bra är den.
Time of My life, it's Love

1 kommentar:

Helene Ahlberg sa...

Regina är alltid massa bra (: