söndag 11 april 2010

Jag brukar försöka tänka att man inte ska ångra någonting man gör. För man gör ju faktiskt det man gör, av en anledning.
Ändå ångrar jag så mycket...

Finns så många grupper på facebook, och jag är med/fan av alldeles för många. "Ångra aldrig något som fått dig att le", "we used to talk all day & night and now it's like I never knew you" Är bara två i mängden. Fast de bästa är självklart de roliga :D
My turban brings all the muslims to the yard and they're like العنصرية ش 
 bieber brings all the girls to the yard and there like can u even get hard
 My meatballs brings all the Swedish to the yard, and they're like, God dag. 
My Pølse brings all the Danish to the yard and theyre like, FO HELVEDE!
My magic brings voldemort to the yard, and I'm like that's hurting my scar

Håhå, jag har dålig humor.
Gonatt :)

Inga kommentarer: