tisdag 13 april 2010

tuesday

Simone klagade på att jag inte bloggat på "aslänge". Alltså två dagar.

Men det händer liksom inte så mycket. Skolan började igår, det var ganska skönt. Träffa allas vårsoliga ansikten igen och komma i rutinerna igen. Alltså sitta på facebook på lektionerna, göra skolarbete på nätterna och känslan av att vilja mörda någon när klockan ringer strax efter sex på morgonen. Men, that's life as a JB'student.
Igår när jag satt på bussen till skolan började jag på en text/dikt i mitt huvud. Åh den var så fin, men sen glömde jag skriva ner den och nu är jag så bitter för att jag tappat det helt. Så det får bli poesilöst idag. Hoppas ni ursäktar.
Idag slutade jag efter första lektionen (alltså, halva dagen) som var Mediekommunikation och oj, jag gillar inte Sabrina speciellt mycket. I alla fall, jag sitter hemma nu. Har precis pysslat lite med min layout till min diktsamling som vi gör på desktoppen. (heter det så? :p) (med SnyggRasmus då alltså) Och om ett par timmar åker jag tillbaka in till Hässleholm för att sjunga lite.
Och imorgon kommer Hannah tillbaka till skolan, tur det. Det blir lätt lite tråkigt utan henne. Men den busen kommer ju vara pepparkaksbrun nu!

I alla fall, måste försöka lära mig mitt NP SvenskaB tal nu. Går inte så bra eftersom jag har lite lätt alzheimers.

Inga kommentarer: