tisdag 18 maj 2010

sunny sunny day

Jag gillar Eriks spellista. Grymt bra musik! :)

För övrigt har sommaren kommit till Skåne nu, i alla fall för en stund. Det firades med Håkan Hellström i hörlurarna och solglasögon på bussen. Mycket mycket bra.
Lite Aprilhimlen och Tro och tvivel. Mysigt.

Det känns inte kul att sitta i skolan när det äntligen är sol. Menmen, slutar halv tolv idag så det blir att sitta ute i solen med en bra bok sen. Måste måla naglarna också innan imorgon. Och packa klart, och raka benen. Waaaah.
Och så är det körmusikalbajs mitt i alltihopa. Har ingen tid över till nånting :(

2 kommentarer:

Gissa vem då (din framtida make) sa...

Jag måste köpa solglasögon och skor i helgen. Och kasnke lyssna lite på Håkan Hellström också. ALLA TRODDE ATT JAG SKULLE FÖRRÅDA DIG MED VILKEN RANAWAY SOM HEEELST - JAG VAR SJUUK NÄR JAG TRÄFFA DEEJ I GEBEGEREEEGN.
DOM KUNDE SÄGA VILKEN SKIT SOM HEEELST DOM KUNDE DRA ÅT HEEELVETEE

Unknown sa...

hihi den är fin :D