tisdag 8 juni 2010

lalalalala




Min blogg separ alltid lite när jag ska lägga in mer än en bild och jag orkade inte starta Photoshop för att göra om de till en. Så ni får helt enkelt tänka att de sitter ihop. (Om det nu inte blir bra när det publiceras. För sånt kan man ju aldrig veta i förväg, nä)Iallafall, imorgon lämnar vi in våra datorer. Ska bli ganska skönt på något sätt. Har ingen dator sen, men ska bo hos pappa mestadels i sommar, och där har jag en. Tänker inte gå in på några detaljer, men ibland fullkomligt älskar jag min klass. Idag, och igår för den delen, är inte en sådan dag. Fy fan vad jävla cepe vissa människor är. Humörsvängingar som faan.

Iallafall, det är lite sol ute nu. Minsann!

Och för övrigt är jag så himla kluven. Mellan två fina pojkar. Wah.Anyways nu ska jag inte tjata mer. G'day!

Inga kommentarer: