fredag 4 juni 2010

ooh baby it's a wild world

Har inte bloggat på ett tag. Shame on me.

Men det har hänt en del. I torsdags var det skola och vi gjorde klart programbladen till Mediefestivalen. Efter skolan köpte jag mig (eller rättare sagt förlängde mitt abbonnemang och fick) en iPhone. Fast jag egentligen är delad till denna mytomspunna mobil och allt vad den är. Jag håller på att lära känna den just nu. Mycket spännande. Sen var det körrep, med mikrofon. Mindre tjeho eftersom min hals fortfarande är helknepig pga siestaförkylningen. Nåja :)
Idag var jag i skolan, hjälpte till att fixa lite inför Mediefestivalen som var i eftermiddags. Mycket trevligt. Alla är så himla duktiga. Fotografer och filmare och allt vad där var :)

Nu är jag hemma, hoppas på pizza ikväll :)

Inga kommentarer: