onsdag 25 augusti 2010

please don't cut my hair

Onsdag och den enda dagen jag har en lektion ledig. tog en tur till kristianstad och köpte en hatt (åh love it! <3) och örhängen i form av fiskar och lite sånt.
Klippte mej i måndags, men det blev ju ganska fail och superkort så har bestämt mig för att låta detta vara en början och för en gång skulle låta mitt hår växa ut. Jag kollade nämligen på gamla skolfoton och i femman (I know, long time ago!) hade jag ungefär lika kort som nu (se bild 1)

Och i sexan (alltså ett år senare) hade jag hår ända ner till axlarna. (se bild 2) Så jag har insett att det inte är omöjligt så jag ska verkligen försöka låta det växa ut. Absolut inte långt, för det passar jag inte i. Men jag har ett par bilder som inspiration och mål. Ska skriva ut dem och sätta upp dem på vägen så jag inte klipper mej igen, haha! :)

Har börjat med mitt projektarbete lite också. Iallafall i tanke-nivån. Det kommer bli ruskigt brao!

Inga kommentarer: