tisdag 7 september 2010

6

Jag har dragit på mig en ganska ordentlig förkylning. Trevligt? Njaa.

Imorgon ska Norra Skåne intervjua mig, känns lite märkligt och sämst timing eftersom jag är så jävla ofräsh pga av förkylningen. Aja, får göra det bästa av saken. Om sex dagar fyller jag 18. Mycket märkligt.
Har blivit väldigt sugen på att slösa upp en del av mina pengar på en ny kamera, min kamera är definitivt bra, speciellt på konserter och så. Men systemkameror är ju så mycket bättre :D

Ruskigt hungrig blev jag nu också :o Dåligt, aja.

Alltså. Innan måndag måste jag verkligen börja med mitt projektarbete på riktigt. Har bara idéer och vet vad jag ska göra men har fortfarande inte kommit till skott liksom. Waaah!
Idag ska jag och Malin göra ett reportage typ, om vad ungdomarna tycker och känner inför valet och sådär. Ska försöka övertala henne om att hon får ställa frågor, för jag är så täppt i min neesa att jag låter som en ponnyhäst, hähä. Naeh, men jag låter minst sagt rolig. Haha!

Inga kommentarer: