fredag 3 september 2010

friday morning

Har funnit tillbaka till Lasse Lindh, underbart! Jag tycks göra det varje gång jag är lite extra glad eller lite extra olycklig.
Just nu är det ganska tidigt på morgonen, klockan står på 07:18 och jag har precis duschat, ska fixa mej lite. Sen åka in till skolan för att få matkuponger för nästa veckas praktik, därefter har vi praktik på fredagar minsann. Sen ska jag fixa en grej med Norra Skåne, sen beställa tid för tatuering. Har bestämt mig ordentligt nu. På riktigt.

Drömde en härligt konstig dröm inatt. Jag drömde att det var sommar, och jag och Linda (och en tjej till, vet inte vem riktigt) var i Helsingborg. Det fanns en tunnel som man kunde gå genom till Helsingör, så det gjorde vi. Där träffade jag en jättesöt dansk, hehe ^^ Vi pussades jättemycket men Linda blev jättesur, jag vet inte riktigt varför. Men hon sprang tillbaka till tunneln och började gå tillbaka till Helsingborg och jag sprang efter men då var hon försvunnen. "Var är du Linda?" skrek jag tills min dansk kom och lugnade mej.
Sen vaknade jag, så jag vet inte riktigt vad som hände.

Öppnade för första gången ps igår, sen i våras alltså. Och vips, det blev självklart en ego-bild. Och för er som inte sett, såhär ser mitt hår ut nuförtiden!

Ikväll är det partaj hos Marike, första festen för mig på hela sommaren typ. Norge var som ett rehab jag inte behövde. Aja, måste fixa det sista till hennes present idag.
Mohaha! (är du nyfiken marike? :D)

Älskar för övrigt varje morgon när det är såhär kallt (1-2 plusgrader :o) för dansar älvorna på hagarna utanför mitt fönster. Så himla vackert!
Au revoir mes amis! 

1 kommentar:

Anonym sa...

JAG ÄR NYFIKEN! :D<3