lördag 25 september 2010

har en jätteledsen kväll och känner bara för att träffa någon men alla är långt bort. kanske imorgon, kanske inte. måndag närmar sig med stormsteg och jag känner mig ganska lugn.

jag vet egentligen inte varför jag skriver just nu, är bara uttråkad och hittade en grej i min kalender som jag skrivit. vet inte om jag publicerat den förut, men here it goes:


"att ge upp kärlek, för jag har aldrig varit med om den.
jag ger upp det här, lägger mig under täcket.
tyngden.
om någon är intresserad av att dela sitt liv med mig:
väck mig, lyft bort mörkret
 'jag klarar mig aldrig ensam' Lasse Lindh har rätt-
IGEN.


blir förbannad, går tillbaka till att vara hopplöst förälskad i han som inte bryr sig ett dyft.
Kom ihåg Isabell: kolla upp andra killar!
ah, han med ögonen, fransarna och den mjuka rösten.
tillbaka på ruta ett för det finns bara du
"

tillägger att jag skrev denna för ett par veckor sen, läget var annorlunda då. men lite samma känsla ikväll.

Inga kommentarer: