fredag 15 oktober 2010

Fick några trevliga frågor minsann :3

Hur vill du att din framtid ska se ut med jobb osv? 
Har du bra självkänsla? från http://evelinamathildalundberg.blogg.se/
- Jag skulle allra helst vilja jobba på ett magasin som krönikör och kanske skriva om mode och sånt. Är inte säker, skulle gärna bli publicerad (mina dikter osv dådå) men det kommer väl :) 
- Jag har ganska bra självkänsla, i alla fall för att vara tonåring, haha! Jag gillar mig själv och jag gillar att jag kan det jag kan. Självklart har även jag dagar då jag känner mig tjock och dålig. Men försöker tänka positivt ^^

Vilka är dina mål att genomföra de närmsta 6 månaderna samt om du fick välja att vara Gud i 30 sekunder eller Oprah resten av ditt liv - vem skulle du välja?? :) från Divan
- Inom de närmsta två månaderna ska jag bland annat se Håkan Hellström i Lund (<3), flyga för första gången (till Berlin) så det ska jag försöker överleva först och främst. Sen skulle jag vilja bestämma mig för en kurs på en högskola (blir antagligen i Malmö eller Lund). Och så vill jag bli duktig i skolan såhär innan studenten & lyckas låta mitt hår växa liiiite till tills dess. Typ. 
Haha, fan vad jobbigt Oprah är ju ganska kool men jag skulle nog inte orkar bli igenkänd hela tiden och behövt vara på tv och grejer. Men ska man vara Gud vill man nog vara det längre. Så väljer Oprah ändå. 


hur gammal är du & vad är din högst dröm? från http://erikakarantas.blogg.se/
Jag är ganska nyss 18 år fyllda, heh.
Min högsta dröm har jag ingen aning om. Vill träffa den stora kärleken, men vill samtidigt få ett jobb som jag verkligen trivs med. Så det är väl någon av dem skulle jag tro.

okej, hur känner du inför studenten? och vad ska du göra efter det? från http://petrannacecilia.blogg.se/
Jag känner mig lite vemodig. Jag vill så himla mycket men samtidig ingenting. Och därför vet jag inte vad exakt vad jag vill göra efteråt, och jag får lite panik över det. Men samtidigt ska det bli skönt att göra det man har längtat efter så himla länge. Och det ska bli tråkigt att alla flyttar och sånt :/ Gillar alla Sagoprinsar&Tomtar (och alla andraaaaaaa) så mycket. puss på er ! <3



Frågestund! Jaha, jaha... hrm.
1. Vilken är din favoritlåt med Håkan H?
2. Vad tror du att du gör när du är 25?
3. Vill du åka till Tokyo nån gång med mej? Alltså nån gång inom en hyfsat snar framtid menar jag.
4. Vilken är din favoritbok och din favoritförfattare?

från min kära syster http://jagtyckerinteomfiskbullar.blogg.se/
1. Jag har inte hunnit lyssna på den nya skivan än (det ska göras i helgen!) så därför får jag välja någon från de äldre. Och det är så himla svårt. Det beror helt på vilket humör jag är på men Magist, men Tragiskt är superbra när man är festivalpepp & Hurricane Gilbert är också super. Heh.
2. Jag tror att jag kanske pluggar fortfarande, men jobbar typ extra. Eller ah, jag kanske jobbar heltid. Vem vet. Också hoppas jag på att jag har en fin pojkvän. Och en mops som heter Jesus. 
3. Det är klart jag vill! Men vi planerar inget förrän efter Berlin, dör varje gång jag tänker på flygresan & den till Tokyo är ju snäppet längre, eh. Men jag vill! Om jag vågar!
4. Min favoritbok, ah. Jag tycker det är så himla svårt att välja favoriter. Men jag brukar slänga till med Tillsammans är man mindre ensam (ensemble c'est tout) av Anna Gavalda för hon är fantastisk, och boken gör mig så varm i hjärtat. Filmen också, för er som inte gillar läsning. Jonas Gardell & Anna Gavalda är nog mina favoriter. Brukar välja böcker av olika författare men jag gillar hur Jonas & Anna skriver och deras böcker iallafall :)




Nu ska jag äta kladdkaka med Malin (som inte frågade något för hon tror hon vet allting om mig. pfft!). Och ja, vi är på praktiken, och ja, vi äter alltid onyttiga grejer här. tjocka <3

Inga kommentarer: