söndag 31 oktober 2010

fly on wings of love

Min kväll.
Fast när jag skulle cykla hem från bussen (jag var helt nykter jag lovar på min gamla scoutheder) ramlade jag med cykeln mitt på järnvägsspåren och flög en bit över asfalten. Ajaj. Köttade upp knäet lite granna och slog i händerna. Tydligen gjorde jag något med axeln också för jag kan knappt röra armen.
Som det kan gå. För er som undrar heter han Erik, han jag pussade på alltså, inte asfalten.

Idag SKA jag städa. Hittar ganska snart inte golvet längre. Sen ska jag mäta ut en väska att ta med till Berlin (på onsdag flyger jag!!!!) för vi ska resa med endast handbagage (känns liiite dumt nu i efterhand) och då får man bara ha en viss storlek på väskan. Så det ska jag ordna. Och packa lite grejer i god tid. Typ strumpor och pyamas. Heh.

Äh, ni måste ju få se en (läs: flera) pingvinbild(er) också. Åh lyckan.


Inga kommentarer: