torsdag 7 oktober 2010

jag har sett dig när du vandrar

Biter på läpparna precis som vanligt. Men när det blir kallt som nu i oktober spricker mina läppar samtidigt. Det orsakar ett kaos och jag måste överanvända läppbalsam. Så det så.
Hittade en fantastisk kjol igår på h&m, och den passade- fantastiskt. Men jag köpte inte den, ångrar mig lite nu. Och så tänkte jag :"ooh, jag måste visa upp den för alla mina hundratals bloggläsare" Tror ni den fanns på h&ms hemsida? Icke.
Surt.

Kvällens plan är: plugga lite (resten i helgen) äta ostbågar & titta på en film. Så får det bli. Orkar inte med nånting annat. Praktik imorgon, jag & Malin har fått reda på att vi kommer vara helt ensamma på redaktionen, så det blir nog ganska chill. Sen ska jag hem igen. Haha, fy fan vilket liv jag har.
Jag har förresten en fundering på att filma (måste fixa en filmkamera!) en video, typ när jag sjunger eller nåt. Och sen bli känd på det, haha. Nä, men det är en idé, plus att Joel känner sig ensam i videobloggsvärlden säger han.

Nuuu blir det regligion för hela slanten.Ciao!

Inga kommentarer: