fredag 26 november 2010

oj, kan det vara ett ordentligt blogginlägg?

redigerad


oredigerade

Ja, jag har inte superkul på praktiken eftersom Malin inte är här. Men ska ta en tidig lunch och umgås med henne en stund istället för att sitta ensam på nån tråkig restaurang. 
Ikväll ska jag se på film med Erik (höll på att skriva Eirk, men så heter han ju inte), det blir säkert mysigt!
Jag älskar denna låten  (Man måste dö några gånger innan man kan leva- Håkan Hellström), speciellt början:
dom var bara kids, men gifte sig ändå. på flygplatsen och flög till Krakow
älskart!

Skrev en lite småirriterad insändare till Norra Skåne igår och förklarade läget med att jag måste cykla mitt på en snöig väg (117 mot Markaryd) flera kilometer varje dag och blabla. Och idag vart den i tidningen! Kan förstås inte hitta den på nsk.se men ni får kika i er papperstidning. Om ni inte har någon så är det bara synd om er!


Nu ska jag ta mig i kragen och göra en julenkät och sen dra på lunch! Ciao :)

2 kommentarer:

skalis sa...

Läste precis. Vad fint :)

kickan34 sa...

va fin du va! Den frisyren passar dig jättebra! :) Kram