lördag 11 december 2010

betyg...

Idag har jag lyckats med:

  • sova till 11 (typ rekord)
  • se på Despicable Me innan frukost
  • Göra klart psykologiarbetet och skriva en Book Report i pyamas
Ja, alltså inte så mycket egentligen. Men nu måste jag läsa om kristendom. 
På tal om det. Jag är en av de där medelmåttiga studenterna här i Sverige, det kan jag erkänna. Brukar alltid ligga på vg i allt ungefär och satte alltså vg som mål i religion och det fungerar bra. Fick vg på Judendomen, vg i etik (vet inte riktigt varför det gick kasst) och på vårt gigantiska arbete om Islam lyckades jag få MVG. Så för att få mvg(vilket man självklart vill) måste jag få mvg på vårt prov på Kristendomen på torsdag. No pressure!
Men det ordnar sig säkert :)

Nu: dusch & julklappsinslagning. Yaay!

Inga kommentarer: