fredag 17 december 2010

Fin låt & jag är lite sorgsen såhär på fredagskvällen. Men känner att det är en såndär bra sorgsenhet. En sån sorgsenhet man behöver känna ibland för att känna att man lever liksom. Känner att hjärtesorgen & alla hjärtans suckar får vara ett tag. Jag har för mycket bra i mitt liv för att deppa över en tölp som honom.

Idag släpptes de första banden till siesta, 12 stycken tror jag det var och jag är mycket glad.
The Ark
The Sounds
Daniel Adams-Ray
Oskar Linnros
Slagsmålsklubben
Billie the Vision & the Dancers

ack mycket bra. Det var ju fler, men dessa blev jag mycket glad över. Mer info: http://www.siestafestivalen.se/
Det enda bra med Hässleholm!

I helgen ska jag:
Gå in nya skorna så de inte gör allt för ont på tisdag
Måla naglarna
Sjunga i kyrkan (söndag!)
Och gärna hinna med lite läsning och bygga en snögubbe också.

Det kommer gå fint.
Ciao!

2 kommentarer:

hades sa...

låten är så awesome :D

catrin sa...

Åh fan, då missar jag din sång i kyrkan igen :( känns som att jag gör det hela tiii'n. Och nu kommer jag ändå va så nära (malmö), men ändå ack så långt borta.
Snögubbe..! Vi får bygga en tillsammans när jag kommer också, om snön är kvar. Snö - stanna!!!