onsdag 22 december 2010

it's oh so boring

hej idag har jag varit bakis & inte gjort ett skit. såhär får ni:


Sagt nej till sex: ja
Varit medvetslös: nej
Hånglat med nån riktigt ful: haha, ja
Hånglat med fler än 50 pers: iiingen aning
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: antagligen
Gjort något riktigt dumt: Ja
Gjort något du verkligen ångrar: Ja
Blivit full på ett släktkalas: nä
Varit full i skolan: inte full, men lite bakis.
Blivit portad ifrån en krog: nej
Varit otrogen: nej
Slagit sönder en tv: Nej
Önskat att du var det motsatta könet : Ja
Överdoserat: nej
Åkt ambulans: nej
Gjort nåt olagligt: Ja
Fått din mamma att gråta: vet inte, men hoppas icke det!
Slagit ner någon: nej
Skämts över dina föräldrar: lite kanske.
Skämts över dig själv: Ja
Ätit från en papperskorg: hahahah, nej :D
Sagt jag älskar dig och menat det: Ja
Dricker du: jao
Vem är din bästa vän: Marikeee, Linda & Andreas när han är snäll.
Vad är du mest rädd för: mest rädd för? svårt att avgöra.
Vilka kläder sover du i: oftast bara tshirt & trosor
Vart vill du gifta dig: spelar ingen roll, så länge människan jag gifter mig med är bra.
Vad hatar du verkligen: när det är vinter (pik till vädergudarna)
Varit kär: Ja
Är du ett hälsofreak: Nej
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Ja
Är du ensam nu: på mitt rum? oui
Vill du gifta dig: kanske
Vill du ha barn: kanske

SENASTE PERSONEN SOM:Sov i din säng: jag!Såg dig gråta: öhm. malin tror jag.Fick dig att gråta: joelDu delade en drink med: säkert någon igår, kommer faktiskt inte ihåg,Du gick på bio med: marike unt davidSkällde på dig: iiingen aning. pappa kanske?


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: Nej
Köpt någonting: lide alkohol.
Varit sjuk: bara bakis, häh
Sjungit: jadå
Saknat någon: Ja
Haft sex: ja

JAG HAR:
Digitalkamera: ja,
Telefon på rummet: nej, eller. mobilen är ju oftast på rummet. men nej.
Egen dator: Ja
Husdjur: la familia har ju 3 hästisar, 2 hundisar & 1 katt (Molly dog :( )
Bra kompisar: Ja
Tar du receptbelagda mediciner: Nej
Vem vill du fika med just nu: Lindaaaa

SEX, KÄRLEK OSV:
Har du någonsin haft fyllesex? Ja
Har du hånglat med någon av samma kön? Ja
Har du träffat någon internetperson? Ja
När var din första kyss? typ 12/13?
Hur gammal var ditt äldsta hångel?: eh. hahaha, way too old?
Och yngsta? yngre än mej
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2, kanske 3.
Vad tycker du om kärlek?:det kan säkerligen vara fint, men jag har inte upplevt det bra med det riktigt känner jag.
Har du flashat/strippat nångång? Öh, vet inte :o antagligen
När kramade du någon sist? inatt
Saknar du någon speciell person? nej
Har du svårt för att bli kär? kär ja, förälskad nej.
När kysste/hånglade du med någon sist? inatt

Ångrar du det? nejdå

Är du singel? ja
När fick du senast en komplimang? idag

Inga kommentarer: