onsdag 15 december 2010

let's be married!

Känner att jag måste berätta om min dröm jag hade inatt. Jag drömde att min bästa vän Marike (Marike läs detta!) skulle gifta sig. Det var alltså i framtiden. Hon hade i alla fall hittat sin drömprins & han hade friat & allt var jättegulligt. Det var även en såndär fantastisk sommardag, det var varmt men inte för varmt och inga moln alls på himmeln. Skulle gissa att det var precis i början av sommaren.
I alla fall! Vi satt i kyrkan och allt var fint och alla fällde åtminstonde en glädjetår var. Ack, mycket klyschigt. 
Sen kom vi hem till Marike och denne mystiske man (förlåt Marike men jag vet inte vem han var!) i deras fantastiska hus med fantastiska bakgård.
Ja allt var fantastiskt. Det dukades upp till en fin fest och allt var så vitt och glatt. Marikes lillebror sjöng en sång (!) kommer dock inte ihåg vilken och så var där något såntdärt hissmusiks-band. Lite förvånande, men de märktes i alla fall inte. Och mitt i alltihopa så sjöng jag Visa vid vindens ängar. 
Marike blev superglad & rörd, kanske med tanke på att det är lite av "vår låt". Så kanske borde planera in det på hennes framtida bröllop!




Ungefär såhär fint var det. Åh fantastiskt!

1 kommentar:

Marike sa...

ÅÅÅÅÅÅÅH! Det låter så fint, lätt att det ska bli så. Du SKA sjunga den på mitt bröllop. Fy vad fint <33