söndag 12 december 2010

we've been on the run, driving in the sun. looking out for number one



 Så här kul kan man ha det en söndag när det är tredje advent. Har en såkallad snygg-dag idag. Lite märkligt för 1. jag har finnar i hela ansiktet p.g.a 2. att jag har mens och 3. mitt hår är lite tråkigt och halvkort/halvlångt.
Men! Snygg blev jag om jag får säga det själv.
Alldeles strax ska jag & min mor dra en mil norrut till Markaryd för att se på Lucia. Mysigt!
Många ska ju till lussevakan idag, men jag har en stor(jäkla bajs) redovisning på den (näst)sista psykologilektionen så jag vill gärna vara så närvarande som möjligt då. Så  jag stannar hemma :)

Lyssnar på den här och kommer ihåg att jag lyssnade mycket på den i Norge i somras. Mys!

Kommihåg: måla naglarna kvinna, det behövs.

Inga kommentarer: