måndag 14 februari 2011

Ah! Idag har jag en väldigt märklig dag. Emellanåt har den varit jobbig, antagligen mest för att mitt hjärta inte är riktigt helt & det är ju alla hjärtans dag. Men för det allra mesta har den varit riktigt bra!
Skrattade mej igenom hela förmiddagen med Lilly (som ni kanske förstod) och efter skolan tränade jag med Linda. Det gick faktiskt jättebra, förutom att jag självklart hade glömt strumpor så fick vara barfota i träningsskorna. Lite läskigt. Men sen fixade jag nya skosnören till mina nya docs och köpte B&J och åkte med pappa till Kristianstad.
Kom hem för ett par timmar sen & då gjorde vi middag och nu kollar jag lite på Top Model.
Helt okej dag faktiskt. Vissa irritationsmoment och sådär men så är det väl nästan varje dag antar jag.

Imorgon efter skolan ska jag åka till Malmö med Lilly. Lite impulsivt sådär, det blir säkert trevligt! Håhåjaja, nu är reklampausen slut!

Gammal bild men glömde nästan säga att Nennisen fyller 24 idag! Grattis pårej, pusspusspuss!

Inga kommentarer: