onsdag 23 februari 2011

bokrea


Glömde visst berätta för er att jag var en stund i Kristianstad efter jag hade klippt håret idag. Träffade Katta och vi lunchade och gick på bokrean. Eftersom jag har typ 10 kronor på mitt konto nu och det var inte jättemycket bättre förut så köpte jag bara två böcker.
Jag skulle vara din hund (om jag bara finge vara i din närhet) av Anneli Jordahl.
Skönhetsbibeln av Karina Ericsson Wärn.

Tror första boken kan vara riktigt bra faktiskt. & den andra var så himla gammaldags aka femtiotalschic men ändå moderniserad. Kan ta bilder inuti den någon dag när jag har en fungerande kamera.
Iallafall. När jag skulle gå till tåget så köpte jag en ELLE. Alltså jag älskar den tidningen (så mycket att jag nu har skickat in en lapp om att prenumerera) det är som en helig bunt papper med så vackra bilder att man får lite gåshud. Åh det är obeskrivligt. Helt fantastiskt iallafall.

Nu ska jag fortsätta se på Bones & sen ska jag sova gott. Hoppas ni också gör det! Puss!

Inga kommentarer: