söndag 6 mars 2011

magic hurts

Jajuste minsann. Igår när jag satt & käkade lite gooodis framför teven så hände två saker. Först en magisk sak:
Jag skulle hälla upp mera cola i mitt glas och samtidigt titta på teve. Åååh vilken bra idé! Not! Iallafall jag gjorde det och när jag tittade på glaset igen var vätskan (colan alltså) precis vid den magiska gränsen där glaset är så himla proppfullt att det tillochmed är lite ovanför kanten men det rinner inte över. Ni vet? Och jag hann reagera så snabbt att jag slutade hälla cola innan det rann över. MAGISKT!
Aah, vardagsmagi. Me like!

Den andra saken som hände var att jag bet mig i tungan. Okej, inte så spännande men det var ganska häftigt. Jag bet av en ganska stor bit och det blödde som faan! Jag smakade blod i munnen i säkert tio minuter och det var inte gott alls. Men ganska häftigt, för oftast biter man ju inte så mycket att det börjar blöda liksom. Nåja!

Idag ska jag plugga en massa (en massa kommer bli pyttelite för jag fastnar alltid framför Bones eller sådär. Kanske Vasaloppet idag?), städa lite & klockan 5 (tror jag!) ska jag & Linda zumbaaa! Så sjukt roligt.
Ni får ha en finfin dag och nu bjuder jag på en bild på min blodiga tunga! Enjoy.

Inga kommentarer: